המדריך לגידול ביתי של כלבים וחתולים

המדריך לגידול ביתי של כלבים וחתולים

זה לא משנה אם רוב הזמן אתם עם חיית המחמד שלכם בבית או ברכב, אתם חייבים לדעת איך לגדל אותה בדרך הנכונה.

 

כלב וחתול, החיות האהובות לגידול ביתי

כלבים וחתולים הם חיות שהפכו למבויתות והרבה מאיתנו מגדלים אותם בביתנו, אך לא כל מי שיש לו כלב או חתול בבית יודע איך לגדל אותו נכון. יש היום מספר דברים חשובים בגידול של חיות מחמד בביתכם. במאמר זה אנו נספק עבורכם מספר נקודות שחשוב לשים אליהן לב בגידול של כלבים וחתולים בבית.

 

אוכל קנוי מחנות חיות

אחד הדברים החשובים ביותר עבור חיות מחמד הוא התאמת האוכל שלהם. זה נכון שאם תתנו להם לאכול מהאוכל הביתי הם יאכלו אותו וודאי גם יהנו ממנו, אך אוכל של בני אדם אינו מתאים לחיות מחמד. חנויות של חיות מספקות כיום מארזי אוכל המתאימים לכל חיה וחיה והמגוון הוא רחב. לדוגמא, ניתן לבחור מארז מזון בחנות חיות עבור כלבים בטעמים שונים ומרכיבים שונים כמו דגים, בשר בקר, בשר חזיר ועוד.

גם עבור חתולים קיים מגוון רחב, תוכלו להתייעץ על סוגי האוכל השונים עם מוכר וותיק של חנות חיות, הוא יידע לעזור ולכוון אתכם בדוק למה שאתם צריכים עבור החיה שלכם. כמו כן, אין לתת לכלבים וחתולים דברי מתיקה שאוכל האדם כמו שוקולד. השוקולד עלול לגרום להם לתולעים. אם ברצונכם להעניק לחיית המחמד שלכם ממתק, תוכלו לקנות ממתקים מותאמים המוצעים בחנות החיות.

 

בדיקות וחיסונים

עוד דבר מאוד חשוב כיום כאשר אנו מגדלים חתולים וכלבים בביתנו הוא הנושא של בדיקות וחיסונים. לכל כלב וחתול כיום יש רשימת חיסונים שחייב לבצע. ללא חיסונים אלו, הם עלולים לחלות ולהעביר לבני הבית מחלות. על מנת להימנע מכך וגם להימנע מקנסות מיותרים, עלינו לקחת את הכלב והחתול שלנו לבצע את החיסונים שבהם אנו מחויבים כמגדלי חתולים וכלבים בבית.

מעבר לחיסונים, מומלץ מידי פעם לגשת לוטרינר לבדיקות שגרתיות. כלבים וחתולים חולים במחלות שונות ומגוונות שניתנות לריפוי בעזרת תרופות אותן מספק הוטרינר, ממש כמו שקופת החולים מספקת עבורכם. אל תקלו ראש בנושא זה, ביצוע בדיקות וחיסונים יאפשרו לכם לגדל חיות מחמד בריאים.

 

ללמוד קורס בספרות של כלבים וחתולים

כלבים וחתולים הם בעלי פרווה. לחלקם יש פרווה ארוכה יותר ולחלקם פחות. לחלקם יש פרווה מנשירה יותר ולחלק כזו שפחות מנשירה. בכל מקרה, המשותף לכולם הוא הצורך בתספורת. יש כלבים וחתולים שיזדקקו לתספורת בכל חודשיים ויש כאלו שבכל תחילת עונה. לעיתים הנושא של תספורת לחיות מחמד הוא נושא יקר מאוד ולכן, במקום לגשת למספרת כלבים וחתולים, כיום קיימת האפשרות לעשות קורס ספרות כלבים וחתולים. הסטודנטים בקורס לספרות של כלבים וחתולים לומדים על סוגי הפרוות השונות וסוגי התספורות המתאימות להם.

כמו כן, הם לומדים על מחלות עור שונות שניתן לזהות בעת התספורת ואיך ניתן לטפל בהן. מדובר בקורס איכותי שמאפשר לכם גם לקבל ידע מעניין וגם לספר את החתולים והכלבים שלכם בעצמכם.

אהבתם? שתפו את החברים

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
שלכם, אור-אדום

שלכם, אור-אדום