הרכבים החסכוניים ביותר לשנת 2020

הרכבים החסכוניים ביותר לשנה זו

בניגוד למה שמקובל לחשוב, אין זה חובה לשלם ביוקר עבור רכב חדש אלא ניתן לרכוש רכב חסכוני. צרכנים רבים ונהגים אשר בוחרים את הרכב בהתאם למחיר ולאופן השימוש מעדיפים לרכוש רכב חסכוני אשר ישמש אותם לנסיעה בתוך העיר.  יש אשר יבחרו לקרוא למכונית מסוג זה מיני וישנם גם רכבים סופר מיני- על הרכבים החסכוניים לשנת 2020 בכתבה הבאה.

ללכת על בטוח

אם תשאלו את מרבית הצרכנים, הרי רבים הם יגלו קושי להשוות בין הדגמים השונים. הם יעדיפו להתמקד במספר דגמים מובילים של מותגי הרכב הפופולריים ביותר ויעדיפו לסמוך על דעת ההמון. ההמלצה היא לבצע סקר מקיף תוך בחינת הדגמים השונים.

עם זאת, ישנם כיום רכבים חסכוניים אשר מיובאים לישראל ועשוים לתת מענה כגון טויטה אייגו ודגמים דומים המזכירים את המפרט של טויטה אייגו.

בחינת צריכת הדלק ורמת הזיהום

מבין הרכבים החסכוניים ביותר לשנת ,2020 תמצאו רכבים אשר רמת הזיהום בהם נמוכה. רכבים חסכוניים בעלי צריכת דלק נמוכה יהיו גם פחות מזהמים.  מדובר בשני נתונים משמעותיים ביותר אשר מהווים אינדיקציה עבור בעלי הרכבים במסגרת הרכישה. מה לגבי החסכון? שימו לב כי רכב קטן נחשב רכב חסכוני מבחינת דלק וחוסך לכם לא מעט הוצאות במהלך החודש.

נפח מנוע קטן

רכבים חסכוניים נמדדים בצריכת דלק נמוכה אבל גם בנפח מנוע קטן. רכב חסכוני בעל נפח מנוע קט מתאים בעיקר לאנשים שאינם מרבים בנסיעות. לטובת המחיר, ההמלצה היא להתמקד ברכב בעל נפח מנוע של 1000 ליטרים- ניתן לקבל תמורה טובה ביחס למחיר.

שמירה על הבטיחות

הרכבים החסכוניים בשנת 2020 הם רכבים אשר ניתן למצוא בהם אביזרים השומרים על הבטיחות כמו הספק מנוע , מערכת הילוכים ועוד. בעת ההשוואה של הנתונים בין מספר דגמים קיימת חשיבות עליונה לתת דגש על מערכת הבטיחות. יצרנים שונים מציעים מגוון רב של מערכות בטיחות ברכבים קטנים בקטגורית סופר מיני.

ההמלצה היא לבחון כמה כריות אוויר יש ברכב ולשאול האם יש ברכב מערכת לבלימת חירום והאם יש מערכת לבקרת יציבות . כיום ניתן למצוא רכבים חסכוניים הכוללים קורות פלדה בדלתות לטובת בטיחות משופרת והגנה איכותית.  בחלק מהדגמים ניתן למצוא גם מערכת להתראה במידה והרכב סוטה מהכביש.

רכב קטן ומפנק- האם גם חסכוני

אם אתם מעוניינים ליהנות מחווית נהיגה ברככב חסכוני, הרי לצד הפרמטרים השונים ראוי לבחון גם את הפינוק- כיצד אתם חשים במהלך הנסיעה ברכב? האם אתם מרגישים בנוח ואתם יכולים לנהוג במשך שעות רבות ברכב?

הזכרנו את הפרמטרים השונים אשר מכתירים רכב לחסכוני אך מה לגבי פינוק? אין ספק כי מדובר בפרמטר לא פחות חשוב. שימו לב האם המרווח הפנימי של הרכב נוח, האם קיימת מערכת מולטימדיה מפנקת,  האם קיימים חלונות חשמליים ברכב והגה כוח.

אהבתם? שתפו את החברים

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
שלכם, אור-אדום

שלכם, אור-אדום